20.05.2009

gece gezmesi..noodle tabağını düzelten insan modeli..pastel boyalar..

Keyifli bir gece geçirdim..Önce Asmalımescit'e gittik .. Başlangıçta 5 kişiydik.. Biz tam ısmarladığımız yemeklerimize tam gaz başlamışken altıncımız ve de "en sinirli"miz geliverdi..Bulunduğumuz yeri bulana kadar epey dolaşmış..Zira ben demiştim "Asmalımescit", o anlamış "Nevizade" :))..Gelir gelmez elbette şöyle bir çattı bize, yemeklere onu beklemeden yumulduğumuz için..Ben bir pizza söyledim..Diğerleri noodle..Tam ben noodle'ların görüntüsünü sabitleyecekken, bazı noodle sahipleri noodle'larına çeki düzen vermeye teşebbüs etti..Ve böylece yukarıdaki kare çıktı ortaya:))..Bu makyaj merakını esefle kınıyoruz elbette..Hem gözümüzü hem karnımızı doyurduktan sonra, eğlenmeyi bilen grup elemanı-ki kendisi aynı zamanda "noodledüzenleyici"-bizi Otto'ya götürüverdi..Ben ilk defa gittim Otto'ya..Baştan tavrımı koymuştum..Gideceğimiz yerler öyle çok salaş olmasın diye..O nedenle Otto'da hayal kırıklığı yaşamadım..Gerçi daha "en sosyetik" bir Otto daha vardı Asmalımescit'te ama oraya da artık "en sosyetik" arkadaşlarımla giderim başka zaman..Bu aralar yeni trend şu: mekandaki masaların üzerinde boya kalemleri ve dilediğiniz gibi boyayabileceğiniz amerikan servisler var..Dün gittiğimiz iki mekanda da vardı bunlardan..Otto için doğru bir olaydı çünkü müziğin sesi öyle yüksekki, masadaki diğer katılımcılarla ancak yazıyla iletişim kurulabiliyor..Yemek yediğimiz yerin bodrum katında tarihi bir su sarnıcının yanından geçerek wc'ye gidildiğini görmek de bambaşka bir tecrübeydi doğrusu.. Üstelik içi de mavi ışıklarla aydınlatılmış mavi suyla doluydu!!..Gece boyunca aklımda yer eden daha yüz tane falan ayrıntı var ama şimdi çalışıp aldığım parayı haketmem gerekiyor..

10 yorum:

  1. Adsız21.5.09

    Güzel bi akşamın güzel bitmesini isterdim, lakin "in şu arabadan" kelimesi ile bitince benim için pek de anlamlı bir gece olmadı :P

    YanıtlaSil
  2. eminim çok incinmiştir hassas ve de duygusal kalbin:))neyse..başka bi güzel akşamda Nefayda sana yine birşey ısmarlar, sen de beni affedersin..

    YanıtlaSil
  3. ilgili hassas ve duygusal insanın kendini eve bıraktırmasının kısa günün karı olduğunu düşünüyorum şahsen ''en 26'' olarak. sana ne oluyor gibi yorumlar gelebilir hemen açıklayayım güzel akşamımızın sabote edilmesine izin veremeyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten de güzide blogunda belirttiğin gibi noodleımı düzenledim evet, çünkü noodle düzenlemek bir san-attır. yemeğe ve içmeye ve ayrıca eğlenmeye olan saygımdan dolayı tabağın kenarındaki bilimum salça birikintilerinin bu güzel tabağın görselliğini ve çekeceğin fotoğrafı bozmasını istemedim, istemedim çünkü hala beyaz tabağın üzerindeki yuvarlak salça şekillerini hatırlıyorum, hatırlayacağımı biliyordum ve senin bunu görmene dayanamadım, ne de sevgili blog okuyucularının. yemek ve içmek ve eğlenmek üçlüsü, hindistanda inek neyse benim için de o sanırım. bunu 3 yıl önce artık kendime kabul ettirdim. bildiğim bir de sen varsın bir de sarışın bir çılgın var hatırladın mı? hatta ottoda birbirimizi tanımlarken boya kalemiyle, senin tanımını yazmıştım. işte noodletemizledim ya, hep bu yüzden, bu felsefeyle..ve fakat dengesizlik bu ya içimde hep bir uktenin izleri kaldı sevgili kardeşim bherefu.blogspot.com, ellerimi mihraba açarak şöyle dediğimi gözümün önüne getiriyorum ''allahım'' dedim, '' noodle düzenlemek bana nasip oldu, hayatımı düzenlemekte neden bu kadar başarılı değilim?''; nerede mi dedim, burada dedim şimdi, ama sen o sırada jimin kartvizitini bulmakla uğraşıyordun. ve yine ben şaşırdım :)...hayat garip işte...arılar, kelebekler ve çiçekler felam.

    YanıtlaSil
  5. Adsız21.5.09

    ortada bir affetme ve karşılık bekleme durumu yok zaten!
    Şaka bi yana güzel akşamdı!.. (Sonu olmazsa)

    YanıtlaSil
  6. ayol bu çocuğun bu ciddi cevapları öldürecek beni..

    YanıtlaSil
  7. Çiğdem21.5.09

    evet, çocuk 'şaka bi yana' gibi bi cümle kurmuş yahu:) inanılır gibi değil.

    YanıtlaSil
  8. Adsız25.5.09

    tolga yorum yazmayı beceremediği içün şu anda ona öğretmek amacıyla deneme yorum yazios..

    YanıtlaSil
  9. Adsız25.5.09

    en sinirli diyor ki,
    yanlış anladık, beklettik. bu yüzden, yani beklettiğim için kızdım kendime. ama gidince ne göreyim, boşuna kızmışım kendime, bekleyenleri(!) beklettiğim için.

    "en sosyetik" olanını da seve seve tecrübe eder, bir "en" de orada yakıştırırız artık. bu kez daha gerçekci tarafından))

    YanıtlaSil
  10. Adsız27.5.09

    şu an hissettiklerimi anlatacak kelime bulamıyorum. şaşkınım, mutluyum, gururluyum. neden mi?
    yorum yazmayı başarmışım)))))))))))))))))
    teşekkürler Berfu...

    YanıtlaSil