16.04.2010

muji..

london günlerimde keyif verici madde bağlamında görselliğini bol bol sömürdüğüm dostum muji beni burada da yalnız bırakmadı..istanbul'da biri nişantaşı biri de bağdat caddesi'nde olmak üzere tam iki tane şubesi açılmış muji'nin.. muji'nin hiçbir ürününde marka, logo vs yok.. nedeni ise markalaşmaya harcayacakları enerjiyi tasarıma harcamalarıymış.. iyi de yapıyorlarmış.. bağdat caddesi muji'yi duyarım da soluğu orada almaz mıyım..allahımm o ne güzel oyuncaklar, ne güzel ev eşyaları, ne şahane notebooklar..mağazadaki tüm ürünleri tek tek inceledim..arada fırsat buldukça gidip emiyorum muji'nin çevre dostu ve yalın tasarım enerjisini..deli manyakça tavsiye edilir muji ziyareti..

5 yorum:

  1. Adsız17.4.10

    bu mujinin bide almanyada olanı vardı, nanu nana mı neydi bilmem bilirmisin, oda böyle 3-30 paraya bi ton güzel şey satardı, ikea + mudo karışımı şeyler ve fiyatları ikea ile bile rekabet ederdi, gerçi ben pek hazzetmem boyle incikli şeylerden ama kadın kısmısının hosuna gidiyordu anlaşılan ki içerisi her daim kadıköy mango poplasyonundaydı,

    ahbap,

    YanıtlaSil
  2. ahbap,

    bu 'incikli' yorumun içün teşekkürler..fakat nanu nana ya da herneyse onu bilmiyorum.. muji'yi tek geçerim..

    YanıtlaSil
  3. sunshine8.5.10

    anneler günü için de muji'yi öneririm ben :) şahsen öyle yaptım ve süper bi kampanyaları var. muji kartın vardır diye düşünüyorum, yaptığın alışverişin 3 katı parapuan kazanıyorsun alışverişle birlikte.

    YanıtlaSil
  4. amanın..karşımdaki gerçek bir muji fan'ı mı yoksa muji'nin sosyal medya pazarlama ekibinden bir üye mi:)...anyway:) muji kartım da annem de var:)tesekkur ederim hatirlatma için:)

    YanıtlaSil
  5. sunshine11.5.10

    heheh gerçek bi muji fanı :) pazarlama aşığı biri olarak stratejilerine bayıldığımı söyleyebilirim. bi de mujinin sosyal medya pazarlama olayına ihtiyacı yok bence, hedef kitlesi tarafınca tanınıyo ve seviliyo çünkü. insanlar ya bayılıyo ve lovemarkı oluyo, ya da sallamıyolar hiç. ve senin de bayılan kitlede oldugunu farkettiğim için kartı söyledim, faydam dokunsun diye yani :)

    YanıtlaSil