12.05.2010

fazıl bey'in türk kahvesi..

büyük konuşmamak gerek hiçbirşey hakkında..kimdi o ''ben asla türk kahvesi içmem..pek acı birşey..damak tadıma hiç mi hiç uygun değil..bu son kahvemdir..'' diyen..nerdee..bugün bol köpüklü-mandabatmaz cinsinden-çikolata aromalı türk kahvesi içtim..ardından, adet olduğu üzere bir bardak suyu da yolladım..hatta kürdana batırılmış minik lokumu da attım ağzıma..yani tam manasıyla bir adet kahvekolik profili ortaya koyduk..bizi şahane kahvesiyle ağırlayan yer bağdat caddesi'ndeki fazıl bey'in türk kahvesi ismindeki şirin dükkan..ne kadar şirin ki diyene çektiğim fotoğraflar huzurlarınızda..ayrıca zencefilli limonata ile demirhindi şerbeti de pek tavsiye edilir hani..
(photo by bherefu)

4 yorum:

  1. Adsız13.5.10

    bherefu, bu adamlar sana beleş içki-yemek falan mı veriyorda böyle ballandırıyorsun, yoksa kendinden mi? bunu merak ediyorum. yok eğer beleş bişiler varsa bu işin ucunda bende hemen blogumu bay-gourmet diye yeniden adlandırıp, beleş sofraların birinden diğerine koşmaya başlayacağım, saygılarımla

    ahbap...

    YanıtlaSil
  2. ahbap, tamamen self motivasyon bunun adı..içimden böyle yapmak geliyor..

    YanıtlaSil
  3. okuduun gibi işte..başkaca numara yok..

    YanıtlaSil