17.07.2013

renk paletim..mis gibi deniz..


2 yorum:

  1. Adsız5.9.13

    uzun zamandır bakmamıştım, şu palet meselesi gelmiş. çok da iyi olmuş çok da güzel olmuş. tamam. yaşasın evrim. sen uzun zaman yazmayınca, okuyucularında bakmaz olmuş, sen de hemen acaip ilginç ve yaratıcı birşeyle çıkmışssın karsımıza.

    yakında pantone renkleri gibi bherefu renkleri de gezebilir ortalıklarda ha. ben bu altına yazdığım resmi ve paleti çok sevdim mesela. ama elinin hafif bir herşeyi sonbaharlaştırma etkisi var. şu %100 yaz resminin paleti aslında daha doygun renklerden oluşmalıyken, fazla pastel geldi bana.

    neyse sonbahar candır diye fazla sesimi çıkarmıyorum. zaten havalar da soğudu. belki toplu bir doğum günü için belediyeye başvurmalıyız, ne dersin? yer göstersinler :)

    ahbap

    YanıtlaSil
  2. :)sanıyorum iyi birşey söyledin..teşekkür ederim ahbap..sonbaharsız olmaz, hatta sadece sonbahar olsun:)

    YanıtlaSil