2.06.2009

dudaktan kalbe..

Artık salı akşamları ne yapacağımı bilmiyorum..Bir boşluğa düştüm..Dudaktan Kalbe bitti..Geçen hafta son bölümünü izledim..Son bölümün şerefine televizyonun sesini sonuna kadar açtım..Hem ağladım hem güldüm izlerken..Toygar Işıklı’ya minnetlerimi sundum her melodide..Aslında şöyle bir bakınca son derece saçma, demode bir ilişkiler ağını anlatan öylesine bir dizi gibi görünüyor.. Fakat ilginç bir şekilde beni etkisi altına almıştı Dudaktan Kalbe.. Dizinin hiç kaybolmayan nostaljik havasından mıdır, Lamia’nın kıyafetlerine kadar sinmiş olan eskilik hissinden midir, yoksa Büyükada manzaralarından mıdır nedir.. Gerçekten çok üzüldüm bittiği için.. O diziyi izlemek bana huzur veriyordu..Dünyanın geriye kalan kısmını unutuyordum.. Saçmalık işte:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder