4.06.2009

şenliklerden şenlik beğen..

Baharın gelmesiyle birlikte kanı kaynayan gepgenç delikanlılar ve delikızlar için, bolca coşup kurtlarını tökebilsinler diye düzenlenen "bahar şenlikleri" başladı güzide yüksek öğrenim kurumlarımızda..Evlenip barklandığı halde haddini bilmeden gençler gibi davranmaya devam etmekte ısrarlı bir arkadaşımın davetiyle, sadece ama sadece arkadaşlarımı görürüm diye ben de katılımcısı oldum bu şenliklerden bazılarının..İlki yıldız kurumunun aktivitesiydi.. Adamlar prodüksiyon olayını aşmışlardı.. Alanda gondol senin ödüllü at yarışı benim takılıyordu gençler.. Ses düzeni felaketti.. Sonra geçen günlerden birinde de msü şenliğine gittik.. Burası bir kere mekan nedeniyle daha ilginçti..Ses düzeni de sanatçılar da daha halliceydi..Neyse sonuçta şenlik işte..Şen şen eğlendi insanlar..Benim içinse olayın farklı bir boyutu vardı..Uzun zamandan beri bu kadar çok öğrenci insanıyla aynı anda aynı yerde bulunmamıştım..Artık anladım; "genç insanlar"la artık tamamen farklı gezegenlerde yaşıyoruz..Bu duygu insanların geneliyle ilgili olarak içimde bir yerlerde vardı hep..Fakat bu derece kategorize değildi durum..Kendimi garip hissettim..Dilim varmıyor ama "yaşlanm" diye başlayan bir kelime vardı..O geliyor aklıma..Hoş değil..(yazamadan yapamayacağım..şu anda dj yas diye bir elemanı dinliyorum..pek eğlenceli).. Tam hüzünlenip ağlayacaktımki o anda bir dalga rıhtıma vurdu ve benim arkadaşın ayakları sırılsıklam oluverdi.. Ağlamam geçti gülmem geldi.. Benim kıro arkadaşım önce babetlerini çıkardı..Sonra babet içine giydiği çarık modeli, ayaklarından bile küçük çoraplarını çıkarıp msü rıhtımının duvarına serdi kurusun diye:))).. Bende ağlama falan kalmadı elbette.. Sinsice eğlenmeye başladım.. Eğlendiğimi çok belli etmedim tabii.. Çünkü arkadaşımdan korkuyorum..Bana gerçekten fena şeyler yapabilir..Böyle insanlarla asla düşman olunmamalı (hayat dersi no.1).. Kendisi pek sinirli bir yaradılışta.. Ayakları ıslanınca ilk tepkisi yanında oturan kocasına çıkışmak oldu..Tam anlamadım ama galiba dalganın vuracağını önceden haber vermedi diye fırçalıyordu çocuğu..Ama işin en süppper kısmı başkaydı; yanımıza oturan ve grubumuzdaki beyler tarafından oldukça rağbet gören britney spears görünümlü türk kızlarından en havalı olanı farkında olmadan bizim elemanın çoraplarının üzerine oturdu:))))Böylece çorabın kurumasını hızandırdı..

Bu rıhtımdaki okula her gittiğimde iyi vakit geçiriyorum..Hatta kendi açımdan oldukça da eğleniyorum..Dış taraftan pek belli olmasa da..

5 yorum:

  1. artık üniversite gençliği olayından uzaklaştık. sırf şu çorap ıslanma ve kızın üstüne oturması mevzusunu kaçırdığıma üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  2. bence de üzülmelisin şekerim..çok komikti:))

    YanıtlaSil
  3. Adsız4.6.09

    o arkadasin, kocasını dalganın haber verecegini bildirmedi diye fırcalamıyordu bherefu, ayakları ıslandıktan sonra kocası üzülmüş gibi yapmadığı için fırcalıyordu.

    çünkü hayat dersi no 2 şudur ki; karının başına fena birşey gelirse sende en az onun kadar üzülmelisin, üzülmesen bile öyle davranmalısın

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  4. farkeder mi:))her iki seçenek de birbirinden yorucu ve de eğlendirici geldi bana..

    YanıtlaSil
  5. neden evlenemediğim daha iyi anlıyorum... "Aynı tepkiyi vermek" hahahaha

    YanıtlaSil