30.09.2009

son gün..

Bugün işteki son günüm..London'a gitmeden önceki ise ondokuzuncu günüm..Galiba biraz heyecanlıyım..Yok yok..Epeyce heyecanlıyım aslında, o kadar ki haftalardır bloguma bile yazasım gelmedi..Çok ihmal ettim sayfamı..Ama kararlıyım..London'da hergün düzenli olarak, tıpkı günlük gibi yazacağım bloguma..Eminim epey malzeme çıkar bu İngilizlerden..Bir es vermek bana da iyi gelecek kanımca..Yaseciğimle görüştük bugün öğle yemeğinde.. Pek özlemişim..Arabamın arkasına "O Şimdi Evli" yazacağım Yase için:)) Tabii kaza yaptığım için serviste olan sevgili arabam sağ salim bana dönerse..Yapmam gereken bir sürü hazırlık var..Tamamlamam gereken bir sürü eksik var..Hatta London'da kalmak için bulmam gereken bir London evi de sırada..Neyse..İşleri böyle sıralayınca birden korkutucu göründü..Devam etmeyeceğim..

3 yorum:

  1. Adsız30.9.09

    Hacı,
    bloğuna bir göz atayım dedim. çakmışsın bayrağı hemen. Artık yazarsın Waterloo'dan Trafalgar'dan, Notting Hill'den...
    Şu evi bulursan davet de edersin herhalde, Londralı bir ev sahibi olarak.
    Herhangi bir English Pub'da karşılıklı kadeh kaldırmak dileğiyle...
    TOLGA

    YanıtlaSil
  2. Tolga Bey..Bilmukabele..

    YanıtlaSil
  3. Adsız2.10.09

    Şeref duydum efendim.

    YanıtlaSil