15.10.2010

yorumsuz..

(photo by bherefu)

7 yorum:

  1. Adsız20.10.10

    yeryüzünde hala böyle yerler varmı ya vahşi kapitalizmin ele geçrmediği...

    YanıtlaSil
  2. var var..adres de ümraniye vergi dairesi karşısı..:)

    YanıtlaSil
  3. Adsız21.10.10

    kapitalizm bana burayı gayette vahşice ele geçirmiş gibi geldi aslında, neredeyse durup bakmaya bile 5 kaat alacak değnekçi bozuntusu,

    ahbap...

    YanıtlaSil
  4. Adsız21.10.10

    bu arada, geçen ben bu koçanı bi yerde daha mı gördüm ne, flyship in twitinde falan mı acaba, bilemedim şimdi birden şey olunca öyle, hay aksi..

    ahbap yine...

    YanıtlaSil
  5. enteresan..aynı koçan olduundan emin misin ahbap? malum; koçan koçana benzer..belki yanlış görmüşsündür?

    YanıtlaSil
  6. biliyorum ben burayı :) lakin mazeterler bir an o kadar yaratıcı geldi ki diğer otoparkçılar uyanmadan kullanmak lazım birkaçını...

    YanıtlaSil
  7. :))) ajanstaki metin yazarı yazamaz bunu..

    YanıtlaSil