23.11.2009

brighton..

haftasonunda west sussex ve de brighton'da vakit geçirdim..amanın ne soğuk memleket o brighton öyle..bir ara burnumun ucundan umudu kestim kesin şimdi düşücek falan diye düşündüm..efenim bilen bilir brighton deniz kenarında bir sayfiye 'yerleşkesi'..sayfiye dediğime bakılmasın burada insanlar yazın bile denize girmiyorlarmış çünkü su çok sookmuş..bir de şakacıktan derlerki soğuğun sebebi karşı yakadaki fransızlarmış:))..zira ben de şahidimki ingilizlere 'sook insanlav bunnav janım buvunlavi havada' demek rubbishtir yani..beni misafir eden aile türktü o nedenle haftasonunu köfte-pilav, çiğ börek, kısır yiyip bildiimiz -lakin bu ingilizlerin süt katmak marifetiyle suyunu (aslında buraya sonu 'unu' ile biten daha fena bi kelime koyduydum ama zihnimdeki 'güzel aile haftasonusu' imgesini alaşağı ettiği içün değiştirdim) çıkardığı- türk çayını içerek geçirdim..midem bayram etti..okan bayülgen'i izledim sonracıma pazar sabahı şeffaf odayı izledim..izledim de izledim anlicaan..ha sorsalar brighton'a bi daha gider misin diye asla derim elbette fekat beni şahane ağırlayan her istediğimi yapan misafirperver insanları görmeye giderim ancak..pazar akşamı eve döndüm ve bir de ne göreyim evdeki en şahane-benimkinden de şahane-odada kalan ingiliz kıs ayrılmış ve de oda beni bekliyor kuzu kuzu..derhal yol yorgunluğunu bir tarafa bırakıp çatı katındaki eşyalarımı bodrum kattaki yeni en-suite odama taşıyıverdim..çok mutluyum..bir çalışma masam bile var..banyo zaten süper..bodrum dediysem o manada değil..gün ışığı alan bodrum bu..bahçeye bakıyor yanisi..neyse işte böyle..bu arada buradaki ilk sertifikamı aldım..ielts kursunu bitirdiğim için..5 aralık'ta da sınava giricem burada..çok çalışmam lazım çook..

1 yorum: