11.11.2009

milk..

çok karışık herşey..hızlı da üstelik..ne yapmak lazımki..spring allegro..hep bu kadar güzel miydi bu..sanatçı sunumunu bitirdi dışarıdki galeride..şimdi de geldi yanda birasını yudumluyor..ne hissediyor acaba..anneanemin kadife pijamalarını hatırlıyorum uzun zamandır..niyeyse..avluya bakan sepia odada birlikte uyumuştuk..dedemin boş bıraktığı tarafa ben uzanmıştım..kikirdemiştik uzun süre..anneannemi kadife pijamalı görmek beynime kazındı..spring allegro non molto 1:06’da başlıyor hadise..pek çarpıcı..tutuldum kaldım..1:38 peak point..just like..whatever..mavi fularlı adam sanatçının eserine bakıyor..oldum olası çekici bulmuşumdur fuları erkekte..burası androjen diyarı..erkekler kızlara benziyor..kimi kızlar da erkeklere..kızsıerkekleri ne erkeklerle ne de kızlarla hayal edebiliyorum..çok acaip..insanın hayal gücünü zorluyorlar..ne çok uğultu var..kulaklığımdan içeri sızıyorlar..cuma günü gelsin ve sihir başlasın..keşke yalnız olabilseydim o gün..ah şu nezaket kuralları..tamamen ignore etmeyi öğrenemedim hala..benim bile öğrenecek çok şey var önümde..ve 5:10..bu sevgilisi olsa gerek sanatçının..yanağından öperken ensesinden tuttu sanatçının..sadece yanak..altı üstü yanak..ielts sınıfındakilere uyuz olmaya başladım..grafik okumayı bile bilmiyorlar..nasıl bir leveldır bu..grafiğin yatay ve düşey eksenlerine x ve y axis diyebilir miyizzz aceba shreen hanım??peh..00:06 summer tempo..neymişsin sen be..lütfen kırmızı yanaklılar evlerinden dışarı çıkmasın..ben bu blogun adresini bildiğim bilmediğim herkese vermekle bir parça hata yaptım galiba..istediğim ölçüde teşhircilik yapamıyorum..neyse..başka bloga artıkın..frida’ya benziyor saçı kaşları bakışları en çok da..bazı insanlar bazı içecekleri anımsatır..sen sütü anımsatıyorsun bana..süt..saf bembeyaz..pırıl pırıl..insanın seni tekrar tekrar göresi öyle şapşalca bakası geliyor..uyusam bu koltukta..çok rahat..autumn allegro..hiç sevmem..skip plz..harpishcord’u çalan o küçük çekik göz neydi öyle bıcır bıcır..ne keyifliydi yahu.. just like..whatever..anneanneciğim seni çok özledim..beyaz pürüzsüz yanaklarını çok özledim..çok..keşke gitmeseydin..herşey bambaşka olurdu her şey..ben bambaşka olurdum..seninle kalmam gerekiyordu az daha..erken kaçtın..winter allegro non molto..gelmiş geçmiş en muhteşem sanat eseri..geliyor geliyorrr ve 1:15..insan bununla aya uçar yanında birkaç hap atsa ağzına..ders yapmak istemiyorum hiç..çok tembelim bu akşam..kieron’dan özür dilemem lazım..türkçe yazmamalıydım..hava çok soğuk dışarıda..yağmur da yağmış..ve benim şemsiyem de yok..ne yapmalıki..

6 yorum:

  1. Adsız12.11.09

    bunu okuyan bunuda okuyabilir, "The Waves", Virginia Woolf

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  2. Adsız14.11.09

    hacı how are you? dun gece ruyamda gördüm seni ajanstan bir kac şahsiyetle birlikte. rüyanın konusu bir otomobildi.

    YanıtlaSil
  3. very fine hacı..seni sormalı..rüyanın konusuna nedense hiç şaşırmadım:))araba kırmızı mıydı??

    YanıtlaSil
  4. Adsız14.11.09

    evet ama mustang değildi hacı. klasik bir spor arabaydı.
    zaten sen yan koltuktaydın. gerçi senin oralara göre doğru koltuk.
    arkada mustafa vardı. diğerini hatırlamıyorum.
    bu arada cumartesi saat 17.00 ve hala buradayız. üskelik bu haftadan itibaren cumartesiler çalışmayacaktık. kıymetini bil londonun.

    YanıtlaSil
  5. sorry for u..kıymetini bilmmemmi londonun..hiç dönesim yok valla istanbul kaosuna..öyle rahatımki..

    YanıtlaSil
  6. Adsız23.3.10

    karar verdim ki, bu milk bu blogun başyapıtı bherefu

    Ahbap

    YanıtlaSil