16.11.2009

momo..


acaip bir yer buldum london'un göbeğinde tam..regent street'te yürürken meraktan girdim bir sokağa..karşıma çıkıverdi momo london..dışarıdaki masalarda daha doğrusu sehpa üzeri sinilerin etrafında hasır taburelerde oturan araplar nargile içiyorlar..benim gibi soğuk hava tırsakları da içeride oturup otlanıyor bir yandan da bloguna durumu yetiştiriyorlar..müzik desen allameicihan..pek otantik..mum ışığında oturuyorsun..çok şükür dışarıdaki nargilelerin aromalı kokuları, kapı açılıp kapandıkça içeriye de giriyor da burnum bayram ediyor..çok keyifli bir yer burası..fenerler asılıyor tavandan sürüsüne bereket..bir de şu karşımda bağıra çağıra fransızca konuşan araplar olmasa daha iyi olacaktı ya neyse..menümde humus, salata ve köfte var..humusu tattım şimdi valla şahane..sıcak pideler de cabası..salatamda ise nar taneleri geziniyor..pek lezzetli doğrusu..bizim izbe nargilecilerle ilgisi yok buranın..herşey çok otantik ve huzurlu..şimdi mmidem iyice guruldamaya başladı..gidip yemeğimi yemek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder