15.07.2009

iki..

Dün sadece bir gün içerisinde iki kazık yedim..Gerçi hiçbiri kişisel ilişkilerle ilgili değildi..İş konusunda yenilen kazıklardı..Kazıklardan birini atan yanında şöyle buyurdu: "Bu sektör böyle işte bherefu"..Her zamanki gibi dayanamadım ben de cevap yetiştirdim:"Evet..Böyle böyle öğreniyoruz işte.." diye..İnsanlar bir süre için belirli ve tanımlı bir şekilde davranıyorlar..Fakat sonra sadece bir an içinde yüzsekseksen derece dönüp tam aksi istikamete gitmeye başlıyorlar..Yani türkçesi yamuk yapıyorlar..İrite edici..Neyse her zamanki gibi iyi tarafından bakıyorum: Yamuk yapan bir arkadaşım falan değil, just business..Hem bugün trafik de yoktu..Yirmi dakikada vardım şirkete..Sonra dün birisi bana tam iki tane hediye verdi..Benim sahilden toplanan yuvarlak taşlarla haşır neşir olmayı, onları boyamayı, sonra da üst üste yapıştırmayı sevdiğimi öğrenen birisi bana kendi boyadığı taşlardan hediye etti..Şaşırdım ve mutlu hissettim..

Hayat bir acayip; fakat benim bunu hala acayip buluyor olmam daha mı acayip merak ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder