13.07.2009

sustum..

Aslında şöyle güzel bir tatil yazısı yazmayı planlamıştım..Yazıyı yazacaktım, sonrasında da gelen yorumlarla eğlenecektim-eğlenecektik her zamanki gibi..Fakat tatil dönüşü öyle bir tempoya girdimki değil blog'umu güncellemek, yemek yemeye bile zor zaman bulur oldum..Aaaaa bu arada müthiş bir gelişme oldu..Okul bitti! Dönem projemi de verdim..Nasıl rahatladım anlatamam..Sırtımdan bir yük kalktı..Bu sene okul beni öyle çok yormuş ki şimdiki çalışma temposu bana cennet gibi geliyor..Çalışmayı özlemişim..Okul çok baymıştı maalesef..Olimpos'a gelince..Olimpos'un kötü olma şansı yok..Risk sıfır..Bu dünyadaki cennet diyelim hatta..Yüzdüm, kitabımı okudum, hafif yemekler yedim, 'leziz' müzikler dinledim, geceleri hamakta sallanırken gökyüzündeki yıldız sayısına şaşırdım..Ve de pek hüzünlendim; güzel şeyleri paketlere koyup, daha sonra kullanmak üzere depolayamadığımız için..Dört gün kaldım orada..Dönüş yolunda pek mutlu hissetmiyordum..Buraya geldikten sonra bir hafta boyunca da, giderek azalsa da bir mutsuzluk ve hüzün vardı içimde..Bilmemki..Belki de kısıtlı anlarda yaşanalar daha güzel geliyordur insana..Bilemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder