3.08.2009

iki günlük tatil..iki aylık enerji..

İzin konusunda oldukça cimri olan ben kalan dokuz günlük iznimin üç gününü geçen haftanın sonunda kullanarak Sarımsaklı'ya gittim..Tıpkı küçüklüğümde her yaz yaptığımız gibi yine oradaydım..Sadece iki tam gün geçirdim Sarımsaklı'da..Fakat öyle dolu dolu geçti ki sanırsın bir hafta yani..Çivi gibi denizde şoka girip, sonra sıcacık kumlarda mayıştım..Gecelerden bir gece Cunda'da Bay Nihat'ta midye dolmaları götürüp, sonra da tatlı olarak lokmaları attım ağzıma..Tabii üzerinde hindistan ceviziyle..Lokmacının haline üzüldüm bu arada; belliki eski solculardan kendisi, "ulan halimize bak, zamanında ne vukuatlara imza at sen sonra gel çoluk çocuğa lokma sat" der gibi, öfkeli bir lokma satıcısıydı..Bir bilen demiş; "Kadın her yerde kadın" diye..Kadınlığımızı yapıp dört kadın toplaşıp Ayvalık pazarında aldık soluğu günlerden bir gün..İnci Satan Amca'nın tezgahında tam bibuçuk saat alışveriş yaptık..İnci Satan Amca meğer şöhreti her yanı sarmış, dünyanın bir ucundan incileri toplayıp Ayvalık pazarında hanımların beğenisine sunan bir zat imiş..Bizim gibi özel müşterileri için sakladığı incileri tezgahının altında tutmakta kendisi..Yanına yaklaşıp, birkaç kelam ettikten sonra sizi eskilerden hatırlarsa incilerini tezgah altından çıkarıyor.. Lions kulüpleri gibi.. Amca'yla ortak tanıdığın varsa en güzel incileri görme şansın da oluyor.. Çok eğlendik.. Kendime siyah inciden kolye ve de küpe aldım.. Simsiyah..Ama yakından bakınca üzerinde tüm renkleri görebiliyorsun..Çok şahaneler.."Tatilin kötüsü olmaz" malum..Herşey enfesti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder