19.08.2009

nefayda..mutlu musun..

dün çoook yoğun işlerimizden başımızı kaşıyacak vaktimiz yoktu..fakat nasıl olduysa bir anda üç bayan kendimizi fotoğraf çekerken bulduk..bendeniz her zamanki olmasa da çoğu zamanki eski moda görüntümle diğer bağyanları mest etmeyi başardım..ve de nihayetinde yukarıdaki gibi kareler yakaladık..yakaladılar : )…ayakkabılarım ve küpelerim konusunda ben ısrarlı değildim..ammaa nefayda rahat durmadı ve illa çekelim bunnarı da dedi..eh ben de epey havaya girmiştim zaten karşımda beni fotoğraflayan dünyanın en güzel fotoğrafçısı varken..fazla itiraz etmedim ne yalan söyleyeyim..epey keyiflendim..onbeş dakika içinde pek eğlendik..limonataya gelince..ceketime yakışmamış mı ama şekerim??:)

6 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım, öte cool olmuş! Hahah çok mutluyum !! Ve şimdi kimse seni tutamaz, Bherefu yurt dışına açılıyor ! Biz: Fişın styling, wedding styling, concept design and much more... bu çektiğin kurabiyelerin bir gün bu kadar anlamlı bir şekilde işe yarayacağını kim düşünebilirdi ki?

    YanıtlaSil
  2. kurabiye deyip geçmemek lazım..global kurabiye bunnar..desteklerinizle büyüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bence de çok şık ve cool olmuş. bu hoş detayları fotoğraflamak keyiftir efendim:)
    limotana da çook yakışmış:)

    YanıtlaSil
  4. sayfanı gözden geçirrken içimden bi ses bu fotğraf(lar) hakkında bi iki şey sölemem için bni dürtükleyip durdu:)her ne kadar styling işnde üstüme raküp tanımasamda((hatırlatiim tekrar szn işlerede talibim başarıyla altından kalkarım şüpheniz olmasın;)) bu kareleri görnce sennde aslnda bu işte hiç de fena olmadığını farkettim...hevesini kırmak istemem ama sölemeden geçemicem ceketinin içindekini we küpelerini snn tarzına uyup sni tamamlayacaklarını düşünüp bizzat bn almıştım:)ama ne yalan söliim her zman olduğu gibi bni yne şaşrttın we sana aldıklarımı üstndeki dier parçalarla tamamlayıp kusursuz ahengi yakalamışsın dostum.sonsuz tebrklerimi iletip dewamını dört gözle bekliorum:)

    YanıtlaSil
  5. vaaayy seni gidi P.Ş. nihayetinde giyen benim..o kadar işte:p

    YanıtlaSil
  6. ben burada bir ekip kokusu alıyorum; bak şöyle: bherefu (byn model & smiler:)),cdm (the cool photographer), nefayda (san-at yönetir), başak (the very fun biz styling).
    unuttuğum biri var mı? ışıkçı gerekirse bilicious yardımcı olur :)
    not:gelecek projelerde ekibin voltranı oluşturması temennidir.

    YanıtlaSil