8.12.2009

anthropologie..



ya burda bir mağaza var anthropologie adında..regent streette..kadın kıyafetleri takıları ev eşyaları satıyor..acaip bir yer doğrusu..herşey öyle pure öyle freshki dükkan kapandıktan sonra da orada yatıp uyuyası geliyor insanın-buradaki insan ben oluyorum elbette..tüm ürünler eco-friendly-gibi görünüyor en azından..bunu anlasa anlasa en iyi nefayda anlar..sadece mağaza değil aynı zamanda sanat galerisi gibi..mağazanın dekoratif elemanları bile çok özel tasarımlar..mesela bir yemek masası örneğinin üzerinde tavandan kocaman bir balina-kılıçbalığı karışımı bir balık asılıyor avize gibi..ya da mağazada koyunlar var merdiven sahanlığında duran..gerçek bitkilerden yapılmış canlı duvarın önünde otluyorlar..o caddeden her geçişimde mutlaka uğrayıp şöyle bir göz gezdiriyorum etrafa..bence içeride küçük bir de kafe açsınlar..müthiş iş yapar..

1 yorum:

  1. aaaaa inanamıyorum anthropologie ye mi gitttinnnnnnn!!!!! süper ayayaya! didem sürekli bahsederdi amerikadaki anth.dan vay beee!!! hatta sitesine falan bakmıştık, dido fotoğraf çekinmiş içeride onları göstermişti. yaa nolur sen dönünce özellikle bu kısımdan baya bi bahsetmeni istiyorum olmaz mıııı? ouuff harika!

    YanıtlaSil