1.12.2009

yeni ay saga..

bugün, bu adada bulunma amacıma hizmet etsin diye sinemaya gitme aktivitesini tekrarladım..lakin amerikan aksanından nefret ettiğime karar verdim..adamlar ağızlarının içi muffinle dolu gibi konuşuyorlar..hiç mutlu hissetmedim bundan dolayı..neyse..nihayetinde filmi izledim sonuna kadar..burada film vizyona girmeden 1 hafta önce biletler tükenmişti her yerde..metroda herkesin elinde olayın kitapları vardı on 15 gün falan..acaip bir pazarlama aktivitesi icraa etti 'yetkililer'..filme gelince; it's completely rubbish..that's what i think of course..ben kardeşimin zoruyla ilk filmi izlediydim ve de rubbish olduğuna kanaat getirdiydim..fekat o zaman rubbish nedir haberim yokmuş..filmin tahminimce en heyecanlı bulunan bölümünde esniyordum o derece yani..neyseki gittiğim sinema oturduğum yerin civarındaki ucuz bir sinema da verdiğim paraya acımadım..ucuz dediysem buranın şartlarına göre ucuz..bizde kanyonda falan gidersin sinemaya o paraya sanıyorum..neyse..filmin benim açımdan en ilgi çekici sahneleri jacob'ın göründüğü kısımlardı..şuursuz bella'nın çocuğa arkasını dönüp soluk benizli kırmızı dudaklı efemine bloodsucker'a varmasını pek akılsızca buldum doğrusu..jacob'cığım en güzel, en kurt, en vahşi haliyle orada öylece kalakaldı..neyse..hiç beklemediğim bir anda film sonlandı da jacob'a rağmen sıkntıdan patlamak üzereyken kaçtım oradan..

2 yorum:

  1. dostum bunca sene sende en hayran olduğum özellik şu sonu glmez güçlü vede kimi zman snir bozucu olan realite gücündür. yazıyı okudktan sora bunu bikez daha anladım. sinema tarihinin en kanlı en aşık vede en ısırgan ampiri hakkknda efemine dediğine inanmıorum:)[şunuda sölemek isterim ki jacob 1992 doğumluymuş bu da yeni haber] demem o ki edward cullen hakkında yazdkların için seni kutluyor jacob hakkında yzdkların içinse seni kutsuyorum çocuğum:))

    YanıtlaSil
  2. hmm..teşekkür ederim dostum..sizlerle varım ben:p

    YanıtlaSil