16.12.2009

paranoid bherefu..

herşey tamam..cumartesi beni alana götürecek taksiyi bile bugünden rezerve ettim :) .... allaaam iyiki biletim BA'dan değil..adamlar tam da xmas zamanı 12 günlüğüne mi ne greve başlıyor..xmas yolcuları perişan..hepsinin programları iptal oldu..çok şükür benim bilet THY'den..ne varsa insanın kendi vatanında var canım :p ...gerçi artık anlamayan kalmamıştır, yani 'itiraf ediyorum' diye başlamamın bir anlamı yok sanıyorum ama yine de öyle söylemek geliyor içimden..tamam..itiraf ediyorum..arkadaşlarımı çooook özledim-buradaki 'çooook' oldukça içli ve derinden gelen bir çoooook-yani kendimden bunu hiç beklemezdim.. yaş ilerledikçe insan yumuşarmış da ben onu 50'den soora falandır diye düşünmüştüm..erken geldi benimki..bu arada tam 15 gün sonra artık ne yaparsam yapayım 30 yaşımdayım demekten kaçışış yok..geçen eylülden beri 30 olduum halde şimdiye dek 2009-1980=29 diyip işin içinden çıkıyordum..ama artık 2010-1980=30 olacak..milletin gözünün içine baka baka '29 yaşımdayım' demek azıcık ters olacak..aslında 29 demekten daha iyi kanımca..çünkü 29 derken sanki yaşım aslında 30muş da ben bunu kabul etmeyip hala 29'a takılıp kalmışım gibi duruyordu..yani bana öle geliordu en azıından..neyse..artık düz 30 diyelim güzelleşelim..............1 ocaktan itibaren elbette :)

2 yorum:

  1. hoşgelmişsin yalnız ve güzel ülkemizi de.
    ben sivas dolaylarındayken sen sanırım yine londraya uçmuşsun. ne yaptın ne ettin kızım. senin homesick olman bana nedense ilginç geldi.
    bende şu anda elimdeki beni ocakta istanbula geri götürücek thy biletime bakıp, düşüncelere dalıyorum. en yakın sturbucks'ın 400 km uzakta olduğu biryerde yaşamanın ne kadar zor olduğunu bilemezsin...

    YanıtlaSil
  2. Adsız25.2.10

    Bırakalım sturbucks'ı bakalım Türk kahvesine

    YanıtlaSil