2.12.2009

..

Daquin..Le Coucou..

8 yorum:

  1. Adsız4.12.09

    Bir coucou başka coco yu açıyor, film sahane. Sonunda kesin kararımı verdim, Audrey Tautou'nun oynadığı digerinden daha iyi. İlk anda diğeri daha iyi gibi geliyor ama biraz zaman geçince seçim kolaylaşıyor. Bu arada Audrey Tautou nun bazı kıyafetleri senin kostüm standartlarına bayaa yakın geldi bana, bilmem yanıldım mı?

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  2. ne alaka simdi coco..isim benzerliginden mi sadece?yoksa filmde bu muzik mi kullanilmis??

    YanıtlaSil
  3. Adsız4.12.09

    isim sadece

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  4. filmi gormedim..bu nedenle kiyafetler hakkinda da fikrim yok..müzikten hoşlandın mı peki..

    YanıtlaSil
  5. Adsız4.12.09

    müzikten hoşlandım, hatta gözlerim yaşardı, iyice yaşlanıyorumda son zamanlarda

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  6. eh düzen insanlarının dünyasına hoşgeldin..yakında bir yazlık ev almayı bile düşünmeye başlayacaksın dikkatli ol..

    YanıtlaSil
  7. Adsız6.12.09

    hoşmu geldim !?, sen ordamıydın ki?

    bir ev yapmayı planlıyorum gerçi kendime, fakat sırf çevresinde sadece yeşillikler var ve banliyöde diye kendisine yazlık sıfatının yakıstırılması hoş değil.

    Ahbap,

    YanıtlaSil
  8. ben heryerdeyim..

    az önce filmi izledim..müzikler etkileyici..kıyafetlere gelince..evet belki kendimi yakın hissettiğim bazıları var..tek renk olanlar sadece..

    YanıtlaSil