18.10.2009

london postası..

Lezzetli ve eğlenceli bir uçak yolculuğunun ardından, bulutları İstanbul'da bırakarak güneşli bir London akşamüstüsüne vardım..Valizlerim biraz büyük ve ağır olduğundan azıcık zorlanmakla birlikte sağ salim attım kendimi taksiye..Taksi şoförü beni "hello darling" diye karşılayınca herşey tastamam oldu:) Yarım saatlik bir yolculuk yaptım taksiyle..Berbat bir trafik vardı fakat bu millet "bus lane" diye birşey keşfetmiş..En sağda kırmızı boyalı bir şerit; sadece otobüs, taksi ve motorsikletler kullanabiliyor..En sağdan bastık geldik kısacası..Bulunduğumuz sokak çok şeker kırmızı tuğlalı binaların olduğu bir yer..Ev sahibim olan çift çok tatlı ve sıcak insanlar..Bayan freelance cateringçi..Eşi ise sigortacı..Bir de 4-5 yaşında bir ufaklık var: Alicia..Sarı kafanın teki..Neyseki sakin bir çocuk..Kafa ütülemeyecek:) (ne kötüyüm allam) Evde bir misafir daha var benim gibi; İngiliz kız bir gazeteciymiş ve henüz ne olduğunu anlamadığım bir eğitime gelmiş Londra'ya, ismi de galiba Rosy gibi birşeydi..Neyse sabah daha iyi tanışırız..Odama yerleştim..Küçük ve de sevimli bir çatı katı..Hemen merdivenlerden inince de özel banyom var..Banyo şahane..Yeni yapılmış herşey..Tertemiz ve de galiba ilk ben kullanıyorum..Şu an burada saat 20.08 ama çoktan yattı ev halkı..Ben de uyumak üzereyim..Yoruldum biraz..Bir de şu grip halini atamadım üzerimden bir türlü..Ödüm patlıyor ilerleyecek diye..Sabah erkenciyim..Mrs. Rose pazartesi metronun çok yoğun olduğunu ve erken çıkmam gerektiğini söyledi..Böyle işte..Uyumaya gidiyorum ben..

5 yorum:

  1. Adsız19.10.09

    hacı, karar verdim, senin blogu takip edecem London haberlerin için. Sen de ihmal etmeyip yazarsın artık.
    Evden, odandan ve banyondan memnun kaldığın için sevindim. İlk günden hayal kırıklığı yaşamak da vardı.
    hadi hayırlı olsun, kendine iyi bak))

    Tolga

    YanıtlaSil
  2. iyi dileklerin içün teşekkür ederim hacı..keep watchin'..

    YanıtlaSil
  3. evdekilerle de haci'li konuş bence muhahahah

    YanıtlaSil
  4. pardon hagi olcaktı :DDDD

    YanıtlaSil
  5. :))haci ya da hagi..bir harf icin uzmeyelim birbirimizi..

    YanıtlaSil