4.10.2009

nefaydanın doomgünüsü..

İşten ayrılma vesilesiyle belalı müşterilerimi başına sardırdığım için beni doğumgünü kutlamasına çağırmış olmasına çok şaşırdım Nefayda'nın..Ama öte yandan hızla bir doğumgünü hediyesi alma telaşına girdim..Daha doğrusu girmek üzereyken son anda toparladım..Derhal aklımda yanan ampulün ışığını takip ederek ZaraHome'un yolunu tuttum..Yaratıcılığımı kullanarak çok cici bir hediye sepeti oluşturdum Nefayda'ya..Beğeneceğini tahmin ettiğim minimini şeyler..Sonrasında saat onda buluşulacak olan ve hala isminden emin olamadığım-Kiki ya da Kika Çay Evi gibi birşey olabilir-mekana gittim Taksim'e..Nefayda'nın kusursuz(!) işleyen self-navigasyon sistemi sayesinde mekanı elimle koymuş gibi(!) buldum..Doğumgünü sahibi, organizasyon sorumlusu ve adres tarif edici işlevlerinin hepsini üstlenmiş olan arkadaşımız Nefayda beni, hedef adresin yaklaşık 150 metre uzağından toparlayarak yola soktu..Eski işyerimden(!) arkadaşlarımla hasret gidermek pek iyi oldu:) Askerden dönüşte "Grafik tasarımcı" olmayı bırakarak hayvancılık işine girmeye karar vermiş arkadaşımızla, fırsattan istifade ederek bol bol istişare ettik konuyla ilgili..Hayvancılık konusunda bilgisinin Eminönü'nde güvercinlere yem atmaktan ibaret olduğunu tahmin ettiğim fakat kendisini üzmemek için dillendirmediğim arkadaşım beni planları konusunda pek ikna edemedi ama bu fikrimi de, diğer pek çok fikrim gibi kendime sakladım..Tüm bu lakırdıları ederken ayakta dikilmedim elbette..Nefayda'nın "en" hızlı olan arkadaşları olarak bardaki iki tanecik sandalyeyi kaptık ve tüm gece de kalkmadık..Wc için kalkacak olsak yerimize mesela hayvancılık yapacak olan arkadaşı oturttuk kimse kapmasın diye:)) Ve de nihayet listesine bir ekleme daha: Gokhanson ile tanıştım dün gece..Gokhanson Nefayda'nın "hepsibiraradaarkadaşı"..Gokhanson da daha once London'da kalmış..Ama o bir yıl falan kalmış..Bana ayaküstü bir tır dolusu şey anlattı..Çok önemli püf noktalarından bahsetti bu İngilizyus türü hakkında..Mesela bunların evlerinde çoraplarını ahşap sandalyeye veya kalorifere asarsan çok sinirlenip seni ilk haftanın sonunda evi terk etme durumuna getirebiliyorlarmış..Bu ciddi bir konu..Ama sandalye metal ise sorun çıkmıyor anladığım kadarıyla..Bu Gokhanson Nefayda'nın anlattığı kadar komikmiş; bir ara Nefayda'ya şöyle derken duydum onu: "Nefayda, pastan kesiliyor, gel de ilgileniyormuş gibi yap" :)))) Bir ara da şöyle birşeyler söylerken geçti yanımdan: "Nefayda, x bey pastanı kesecek, kalabalığa kalmadan gelsin kesip çıkaralım aradan diyor" :))))

Gece biraz kalabalık ve sıcak olmasına rağmen herşey güzeldi..Nefayda'ya teşekkür ediyorum herşeye rağmen beni de çağırdığı için :p

5 yorum:

  1. berfu öncelikle tabiki seni çağıracaktım fakat ben de gelmene şaşırdım, demek ki geçici bi iletişim bozukluğumuz var :D ama onu geçtim hediye paketi konusunda süpersin, eve gittim ve mükemmel sepetimi hemen kullanmaya karar verdim. öyle çeyiz meyiz yapmıcam tepe tepe kullanıcam. sabunum öyle güzel kokuyor ki aaah ah... ev dekorayon malzemelerine oldum olası bayıldım, evim hiç bir zaman öğrenci evi gibi de olmadı zaten, + bir de bu sene güzellik malzemelerine taktığım için bu hediye hedef kitle ile tam anlamıyla bütünleşti heheh...işte böyle başarılı bir hediye yani :D çerçeveyi de evlenince hep hayalini kurduğum sehpanın üzerinde yer alacak çerçevelerden ilan ettim. ben açıkçası kikide hep diken üstündeydim, senin boğuk ortamda sıkılacağını düşündüğüm için, fakat her şeye ramen güzel diyebilmene ve seni orada görmeye çok sevindim :D hediye arajmanının sepeti ile ilgili kuzenim rengin ''bu şapka mı?'' diye yorum yaptı ben de bunun üzerine dikkatli bakınca bir şapka olarak kullanabileceğimi anladım ve ahahah kim bilir belki şapka olarak da kullanırım hehehe :) ama tekli havluları koymak için birebir.. şimdilik öyle duracaklar..gökhanson ile tanışmanıza da ayrıca sevindim. umarım daha uzun sohbet ederiz hep beraber... benim küçük kuzenim gizem ile de senin kardeşini tanıştırmak istiyordum fakat tam onu söyleyecekken sanırım ayhan bey pastayı kesmem lazım diye bağırındığı için söyleyemeden uzaklaştım. :)
    yapılacak çok iş var.. sen hele bir londradan dön de... :D navigasyon aleti getir bna sen en iyisi mehehehe :)

    YanıtlaSil
  2. + o müşterileri sen sarmadın... o müşterileri saranı ben biliyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Gece sonunda trendy aktivite tünel'de ''durup'' çekirdek çitleme ve bira olayına girecektik aslında, ben merakla bunu bekliyordum ama olmadı. İnanılmaz bir kalabalık vardı. polislerlede her an göz yaşartıcı bomba atacakmış gibi bakıyordu,korktuk ve asmalının yolunu tuttuk. içimde kaldı.

    YanıtlaSil
  4. ben de dddddeeedddidemi çağırmayı unutmuşum ouff içimde kaldı... :( birini unuttuğumu biliyordum. onun olması kötü oldu. damn! (british accent :)

    YanıtlaSil
  5. şşşş..çaktırma..:)

    YanıtlaSil