20.10.2009

sınıfta ilk gün..

Bu sabah okula vaktinden önce gitmeyi başardım..Yağmur da yoktu ayrıca..Ama hava griydi..Ve soğuktu..Sınıfta benden başka 8-9 kişi daha var..Ben the new one olarak katıldım onlara..İşleyen bir sisteme dahil olmak her zamanki gibi pek eğlenceli değildi..Ama idare ettik..Örtmenimiz Kieron diye biri..Fena sayılmaz..Canayakın..Ama dünkü Helen'ın eline su dökemez elbette..İngilizce kitaplar okumamız gerekiyor..Hafif ve eğlenceli bir giriş olsun diye Waterstonesdan Hemingway'in tüm kısa hikayelerini içeren bir kitap aldım..Ders için de faydalı olacağını düşünüyorum..Sürekli kitap kritikleri üzerinden gidildi bugünkü derste..Zordu doğrusu..Brezilyalı bir metinyazarıyla tanıştım..Almanlara benziyor..Enteresan şey..Dersten sonra okulun kafesinde İspanyollarla biraz takıldım ve sonrasında 1-2 saat geçirdiğim Waterstonesa gittim ve bahsettiğim kitabımı aldım..Bugün ev biraz soğuk geldi..Ev sahibem bir ara şömineyi yakmaya çalışıyordu ama başarısız oldu sanırım..Üşüdüm epeyce..Burnum da hala tıkalı..İyileşmek istiyorum artıkkkk:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder