27.10.2009

sesli düşünmece..

Bu Mr. Rose'un evdeki tüm ışıkları sonuna kadar yakma takıntısı sinirimi bozuyor..Benim az ışığı 'tercih ettiğimi' kabul etmek istemiyor adam..

Bugün ders arasında Oxford Street'te yemek sonrası kısa bir tur yaptım..Millet şimdiden Xmas süslemelerine başlamış boy boyy..Bu sene kriz sonrası morale ihtiyaçları var sanırsam acilen..

Çin, Japonya vb çekik gözlü dünya vatandaşlarının sadece yarısı kendi ülkelerinde..Diğer yarısı ise London'da..Abartmıyorum!

Ya bugün gazetede metro driverlarının da tıpkı postacılar gibi greve gideceği yazıyordu..Allaam nolur ben buradayken grev yapmasınlar..Metrosuz bir hayat düşünemiyorum:((((

Boynumdaki dikiş izi çok fena kaşınıyor..Ve de dokununca acıyor..İltihap falan olmasın??

Hala ödevimi yapmadım..Belki yarın breakde yaparım olma mı??

Etraf sabah akşam koşu yapan ingilizlerden geçilmiyor..Bazıları çok fit..Bazılarının ise benim arabamın arka koltuğu kadar poposu var..Daha çok koşsunlar bence..

Uzun zamandır yani şöyle birkaç senedir görüşmediğim arkadaşlarımı çok sık hatırlar oldum..niyeyse..ne yapıyorlar acaba..neyse canım..banane..

Kendime şahane bi moleskine aldım..City moleskine-London..Pek neşeli birşey..Gezi günlüğü gibi..Gittiğin gördüğün yediğin beğendiğin nefret ettiğin şeyleri not ediyorsun..Elinde süper arşiv oluyor..Ama sadece London için..Mesela Roma için üzerinde Rome yazanını alman lazım..İçinde şehrin haritaları falan var..Çok şahane..

4 yorum:

  1. Adsız31.10.09

    hacı sesin çıkmıyor. iyi misin?

    YanıtlaSil
  2. iyiyim hacı teşekkürler..sadece biraz yoğunluk var..sabahın köründen akşamın körüne kadar dersteyim..sonra da ödevler falan..bir de hala tam olarak kavuşamadım sağlığıma..bunun dışında birşey yok..

    YanıtlaSil
  3. Adsız4.11.09

    aman dikkat et. take care hacı

    YanıtlaSil
  4. thanx haci:))that's very kind of you:))

    YanıtlaSil