28.05.2009

aklıma gelen..

Bu sabah trafikte sıkışmış kalmışken düşünüyordum da..Erkeklerin çok eşliliğe meyilli olmaları içgüdüsel bir şey muhtemelen..Duygulardan bağımsız..Binlerce yıldan sıyrılıp gelen, günümüze dek bir türlü kaybolmayan bir özellik..Kadınlarda durum nedir aceba..Kadınlar havalı arabası olan erkeklere iki defa bakarlar.. Havalı araba neye işaret eder.. Para.. Güvenlik..Konfor.. Nihayetinde güvenli ve konforlu bir ortam..Ne için?..Doğurmak için..Bu havalı arabaya rağbet etme mevzusu da belki kadınların tamamen içgüdüsel olarak gerçekleştirdiği bir eylemdir.. Uygun koşulları sağladıktan sonra yavrularını dünyaya getirmek içün..Bana pek mantıklı göründü bu açıklama..Bu gece daha rahat uyuyacağım..Ne de olsa evrenin bir sırrını daha çözdüm..

7 yorum:

  1. Bu gece rahat uyuyacak olmana pek bir sevindim doğrusu berfucuğum. yalnız evrenin sır perdesini araladığın bu yazında bir soru işareti oluştu kafamda. şöyleki; kadınların paralı erkekleri tercih etme içgüdüsünde insanoğlunun üremesine dair gayet ulvi bir neden yatarken, erkeklerin çokeşliliğindeki sebep nedir acaba? şimdi sen rahat rahat uyurken ben bütün gece bunu düşüneceğim...

    YanıtlaSil
  2. kadınlarınkiyle aynı olabilir mi?üremek:))şekerim bana daha zor sorular sormalısın..

    YanıtlaSil
  3. Şekerim tek bir kadınla da oldukça tatmin edici ölçüde üreyebilir daha doğrusu ürettirebilir bu mahlukatlar.Yok tatmin edici bir yanıt değil, başka bir nedeni olmalı... Evrenin sırlarına dair yaptığımız bu fikir teatisine aramızda sadece bir duvar varken, sanal mecrada gerçekleştirmenin zaman ve enerji kaybı olduğunu düşünüyor olduğumdan, sen sandalyende ben camın önündeki keson üzerinde oturmak suretiyle bir kahve molasında devam etmenin daha verimli ve mantıklı olacağına inanmaktayım. sorularım yeterince zor olamayabilir ama böyle de uzun cümleler kurabilirim işte.

    YanıtlaSil
  4. Adsız7.6.09

    peki sevgili bherefu, sen içgüdülerine uyup havalı arabalılara ikinci defa bakarken, o havalı arabalıların da içgüdüleri sebebiyle, aynı kişiye iki defa değilde, farklı kişilere birer defa bakmalarını niye tuhaf karşılıyorsun?

    evrenin sırrını çözmeye oturdum, bherefunun sırrını çözdüm. yine uyuyamayacağım bu gece :)

    ahbap

    YanıtlaSil
  5. zekice birkaç satır olmuş..fakat bağlamın dışında bir parça..zira bendenizi şaşırtacak son şey bir erkektir..yazıyı bir defa daha okumanızı öneririm ahbap..ha bir de unutmadan ekleyeyim..bherefunun sırrını çözme konusundaki iyimserliğinizi de takdir ediyorum bilesiniz..

    YanıtlaSil
  6. Adsız21.7.09

    "bendenizi şaşırtacak son şey bir erkektir" :)))

    yahu ben bunu nasıl kaçırmısım, dehşet bişey bu, hayat ne fena işte, iş-güç falan derken az daha böyle bir pırlanta ellerimden kayıp düşecekti.

    "en iyi kızılderili ölü kızılderilidir", general amstrong coster, 1860

    ne kadar benziyor degil mi?

    ırkçı bherefu seni :)


    ahbap,

    YanıtlaSil
  7. hmm..gizli ırkçılığımı ifşa etmen pek iyi olmadı..artık hareket kabiliyetimi kaybettim sayılır..:p

    YanıtlaSil