11.05.2009

tezteztezteztezteztezzzzz..

Ne zor işmiş bu tez yazmak yahu..Kafayı yiyecektim az kalsın..Nihayet bir taslak hazırladım bu haftasonu da azıcık daha rahat uyudum dün gece..Bugün okulda, danışmanıma göstereceğim hazırladıklarımı..Lütfen lütfen lütfennn hoşuma gitmeyecek birşey söylemesin..Sakatatçı tükkanımı da pek ihmal ettim..Buna da ayrıca bozuluyorum..Ama yapacak birşey yok..Zihnim biryerlere takılıp kalmışken başka şeylere konsantre olamıyorum..Hayatım boyunca birden fazla işi aynı anda yapamayacak mıyım ben??!..Neyse..Bu akşamdan umutluyum..Herşey daha güzel olacak..:)

2 yorum:

  1. Adsız11.5.09

    öyle bir haftasonuluk çalışmayla kotarabileceğini sanıyorsan bu tez işini, oldukça yanılıyorsun bherefu hanım.

    daha kaç kere bozulup yeniden yapılacak o anlatı strüktürü.

    vesileyle bugünkü burcunuzuda okumak isterim size, bugün detaylara takılıp büyük resmi gözden kaçırmamaya çalışın, aksama doğru sakinliğinizi korumayı becerebilirseniz birkaç günlük yoğun çalışmanız ödüllendirilecek, lütfen hayatınızdaki yeme içme fasilitesinin ehemmiyeti toplamın %25 ini geçmesin, yoksa size artık boğa burcu demeye başlayacağız, ayrıca tek konuya takılıp hayatınızın geri kalanını sonra telafi ederim diyerek boslamayın, blogunuzu yazın, stumbledan mesaj atan arkadaslarınıza bir kelimeden fazla cevaplar verin, vaad ettiginiz odulleri falan sallamayın, siz yarış atı değilsiniz, hayatın tamamı bu işte, anı yaşayın.

    Astrolojist Ahbap

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ahbap..beni dünya ile senkronize ettiğin içün..ödül işini de sallıyor değilim..lakin uygun birşey bulma çabalarım, yaratıcı günüme denk gelemedi bir türlü..

    YanıtlaSil