14.05.2009

derin bir ooffff..

Geçen günlerden birinde, blog’um olduğunu duyan birisi şöyle dedi: “Teman nedir?”.. Ben de “temam” olmadığını söyledim.. “Bence mutlaka birtane edin..Bir arkadaşımın var mesela.. Bilmem kaç yüzbin tane izleyicisi var..” dedi sonra.. Sonra ben düşünmeye başladım..Bir temaya ihtiyacım var mıydı gerçekten..Ben bir sürü kişinin beni okumasını istemiyorumki..Tarafından okunmayı istediğim kişiler zaten okuyorlar yazdıklarımı..Yani hayatım boyunca her konuda olduğu gibi, bu blog mevzu da benim için bir hırs unsuru değil..Öylesine, keyfime göre eklemeler yapıyorum arada..Sonra da okuyanlar bana yorumlarını bir şekilde iletiyorlar..İnsanların her şeyin başına çöreklenip yiyip içip bitirip sonra başka şeylere yönelmesi hali nefesimi daraltıyor..

3 yorum:

  1. Adsız14.5.09

    bence de bir teman olması gerekmez. bi tarzın olması yeterli. ki o da var zaten..

    YanıtlaSil
  2. bherefu b here üzerine geçen uyumadan önce epey düşündüm, bu hani bhere bthere yani bi ordayım bi burdayım, ayhan sicimoğlu gibiyim, hayatı yaşarım dibine kadar, yerim içerim gezerim felsefesini mi barındırıyor? cevap ver kurudum burda :)

    YanıtlaSil
  3. bir teması olmayan fekat bir tarzı olan birisi var karşında..ne ayhanı ne sicimi ne oğlu..ona bildiklerini ben öğrettim..benden topladığı malzemeyle tivide program yapıyor şimdi..

    YanıtlaSil